ایران فیلم

دانلود فیلم Alien 1979

Alien 1979,Alien 1979دانلود رايگان فيلم,خلاصه داستان,دانلود زيرنويس فارسي فيلم Alien 1979,دانلود سريال,دانلود سريال با لينک مستقيم,فيلم,دانلود فیلم,دانلود فیلم 2015,دانلود فيلم با لينک مستقيم,داستان سکس,فیلم سکس,دانلود فيلم ايراني,دانلود فيلم Alien 1979 با کيفيت بلوري,

دانلود فیلم Alien1979 با کیفیت Bluray720pجز ۲۵۰ فیلم برتر IMDB با رتبه ۵۱ و برنده ۱ جایزه اسکارمنتشر کننده فایل: iranfilm1404 ژانر : ترسناک , علمی تخیلی ۸٫۵/۱۰ از ۴۶۲,۸۷۱ رای مدت زمان : ۱۱۶ دقیقه

دانلود فیلم Alien 1979

ایران فیلم

خلاصه داستان :

دانلود فیلم Alien1979 با کیفیت Bluray720pجز ۲۵۰ فیلم برتر IMDB با رتبه ۵۱ و برنده ۱ جایزه اسکارمنتشر کننده فایل: iranfilm1404 ژانر : ترسناک , علمی تخیلی ۸٫۵/۱۰ از ۴۶۲,۸۷۱ رای مدت زمان : ۱۱۶ دقیقه ادامه متن

  • زمان انتشار : جمعه 18 اردیبهشت 1394 - 18:05
  • 367 مشاهده
  • ارسال شده توسط : یحیی
  • تعداد دیدگاه : 5
  • گزارش خرابی
دانلود فیلم Alien1979 با کیفیت Bluray720p
جز ۲۵۰ فیلم برتر IMDB با رتبه ۵۱ و برنده ۱ جایزه اسکار



منتشر کننده فایل: iranfilm1404
ژانر : ترسناک , علمی تخیلی
۸٫۵/۱۰ از ۴۶۲,۸۷۱ رای

مدت زمان : ۱۱۶ دقیقه
زبان : انگلیسی , اسپانیایی
کیفیت : BluRay 720p
فرمت : Mkv
انکودر : Ganool
حجم : ۸۰۰ مگابایت
محصول : آمریکا , انگلیس
ستارگان : Sigourney Weaver, Tom Skerritt, John Hurt, Veronica Cartwright
کارگردان : Ridley Scott


خلاصه داستان :
زمانی که خدمه ی یک سفینه ی فضایی ، پیامی نگران کننده از یک سیاره ی ناشناخته دریافت می کنند ، بعد از جستجو برای بازمانده ای در آن سیاره ، آن ها درمی یابند همراه خودشان یک موجود فضایی ناشناخته را وارد سفینه کرده اند و…


دانلود فیلم Alien 1979

دانلود با کیفیت BluRay 720p

لینک مستقیم

| اکسپرس لیچ | آپلودبوی |

جستجوی زیرنویس فارسی


  • وبگاه خوبی داریید.
    من خودم از کسایی هستم که وقتی مطلبی رو استفاده میکنم، حتما نظر میدم
    موفق باشیید.

  • سلام خوبی
    خیلی وبت فشنگه بنظرت وب منم قشنگه یه نیگا بنداز بگو

  • مطالبت عالیه. خیلی سایت خوبی درست کردی دمت گرم

    پاسخ : ممنون ازنظر شما

  • سلام خوبی عزیزم؟
    چه وب سایت زیبایی داری ,من ه عاشق سایتت شدم جدی,خیلی حال کردم باهاش.
    میشه بیای به منم سر بزنی؟تروخدا بیا,ببین قسمت دادما☺!
    (من قول میدم هر روز بیام)
    بیا تبادل لینک هم بکنیم..
    مرسی منتظرتمااا

  • salam khobi ? site khobi dare be manam sar bezan

    HTTP://ADR-NALINE.ML

کد امنیتی رفرش

خرید اشتراک ویژه

- برخی از پست های سایت ویژه هستند؛ برای مشاهده این نوع پست ها نیاز به ارتقاء حساب کاربری خود دارید.
- برای خرید اشتراک ویژه حتما در سایت عضو شوید؛ سپس در فرم خرید اشتراک ویژه نام کاربری خود را وارد کنید تا اشتراک ویژه برای شما اعمال شود.

خرید اشتراک ویژه